13 Ekim 2012 Cumartesi

Yeni yil yeni yasam..

30.12.11 tarihli yazımdır. 2011 yilinda guzel cirkin bircok sey yasamisimdir, nerdeyse hicbirini hatirlamoyorum. Bu yilin bana en guzel hediyesi oglumdu, biricik, tatli mi tatli oglum. Belki bu blogu actim ama yarimbiraktim, belki yazdiklarimi bu bicirik
yuzunden tamamlayamadim, yayinlayamadim. Ama Bir kadinin mumkunse tatmasi gereken duyguyu yasiyorum yaklasik bir 3 aydir ve dogrusu su ki tadindan yenmiyor.. Yeni yila bu yakisikliyla girmek beni her yilbasindan daha cok heycanlandiruyor. Yeni yilda birlikte neler yasayacagimizi merakla bekliyorum. Ne sevgili olmaya ne evlat olmaya ne is kadini olmaya ne ogrenci ne dansci ne de herhangi baska birseye benziyormus anne olmak. Essizmis! Bu diger olduklarimdan vazgectigim anlamina gelmiyor tabii, yanlizca imkansiz olan tarife yaklasma cabasi..
Diyecegim o ki, herkesin yeni yilini kutluyorum. Herkesin sahip olduklariyla cok ama cok mutlu olmasini kendilerine simdilikbile olsa ait olan herseyin kiymwtini bilmelerini ve hayata kocaman gulumsemelerini diliyorum.

Sevgiyle, mutlu seneler!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder