13 Ekim 2012 Cumartesi

Birtanem doğdu

Doğdu. Hayatımın anlamı bundan 1 yıl önce 07. Ekim 2011 günü saat 22:40 da Ankara Güven hastanesinde doğdu. 3100 gr. 50 cm. Hüseyin Batu Karaman daha karnımın içindeyken çığlıklarıyla merhaba dedi dünyaya. Dışarı çıktığında gözleri açık elleri ayakları açık ağlıyordu, ben geldim diyordu. Yanıma yaklaştırdılar öptüm. Sustu. Kocaman kocaman bana bakıyordu. Oğlumdu, benim oğlum. Tuncay hayatında hiç konuşmadığı kadar konuştu o bir kaç dakika içinde. "Geliyor, oğlumuz geliyor.. Oğluma bak, bak oğlumuz geldi" Odaya çıktık, o minik kıyafetler bile oğluma büyük gelmişti. Bitkindim, mutluydum. Bir insanın nasıl dünyaya geldiğini herkes bilir, anlar. Ancak bir insanın dünyaya gelişine bu denli vesile olmak, bu kadar içinde olmak, kendi evladını dünyaya getirmek anlatılamaz,yaşansa da anlatılmaz.

1 yorum: