16 Ekim 2012 Salı

Batu 1 Yaşında!

Batu doğdu, emmedi, sonra emdi, sonra gazı oldu, sonra hiç uyumadı, uyumaya başladı, emekledi, yürümeye çalışıyor derkeeeeeen, gün geldi çattı, Batu artık 1 yaşında! Ne günlerdi peh.. Elbet niyetim geriye dönük her bir maceramızı yazabilmek olsa da şimdi biricik oğlumun birinci yaşını kutlamanın dayanılmaz mutluluğu içerisindeyim. Dağınık, rahat bir hali vardır Batu'nun. Ona uygun bir kıyafeti olsun istedim. Papyon ona göre fazla efendi kalacaktı, o nedenle rahat kravatlı spor bir takım elbise oğlum çok yakışacaktı. Başladım aramaya, Toker Bebe, Mothercare, B&G Store, her yerde çok cici ama papyonlu takımlar. Tunalı Hilmi Caddesi üzerinde CMR adlı bir mağaza var. Nasıl şık, nasıl güzel kıyafetler. Hiç aklıma gelmezdi. 07. Ekim 2012 günü... Sonuç budur :)
Tabak, bardak, peçete için 1st Birthday konsepti seçtik. Parti sitelerinin aşırı yüksek fiyatlarının yanı sıra ambalaj.com adresinden çok uygun fiyata sipariş verebildik. Balonlar ve diğer süsleri ise yine İnternet üzerinden getirttik. Ayrıca içeceklere de Batu 1 yaşında stickerları yapıştırdık. Çok eğlenceli oldu.
Misafirlerimize hatıra kalması için 1 yaş kavanozları tasarladık. Bence çok şık oldular.
Oğluma da bir hediye yapmak istedim. Fotoğraflarını bir araya getirip bir arkadaşım sayesinde çok şık bir kolaj elde ettik. Bakmaya doyamıyoruz.
Pastamız yine Biscotti Mia'dan. Merve ve ekibi her zaman ki gibi harika bir iş çıkardılar.
Bir daha ki yaşını iple çekiyorum, canım oğlum. Seni öyle çok seviyorum ki, gözümün nuru hayatımın anlamısın. Seninle her gün daha güzel günler geçireceğimizi biliyorum. Daima yanımda olman için yalnızca dua ediyorum. Doğumgünün kutlu olsun!

4 yorum:

  1. ay kiyafet de her sey de super olmus. onun dogum gunu, senin de dogur gunun kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Gercekten de dogur gunum degil mi :) insan o dakikadan itibaren bebek disinda herseyi unutuyor :))

      Sil
  2. Başakcım

    Yorum yapmak için biraz geçama her şey harika olmuş... :) Umarım tüm sevdiklerinle birlikte bir ömür boyu mutlu olursun.

    Batucuk iyi ki doğmuşşşşşşşşşşş :)

    YanıtlaSil
  3. Olsun bende bloguma yazilari yazmakta gecikiyorum herzaman :)) cok tesekkur ederim Didemcim.

    Sevgiler!

    YanıtlaSil