9 Ocak 2014 Perşembe

Noel, Yılbaşı ve Mickey

Noeldi, Yılbaşıydı derken ne kadar çok kutlama yaptık bu ay! Tabii bu durumdan en çok Batu nasiplendi Yemekler, Çikolatalar, Şekerler ve tabii ki Hediyeler :)



Noel'de Batu'da bende çok hastaydık, ben 40 derece ateşle yanıp tutuşurken oğlumun farkında olabileceği ilk noel kutlamasının hazırlıkları boşa gitmesin diye elimden geleni yaptım. Fotograf'da görebileceginiz gibi Batu ateşten kızarmış yanaklarıyla akşamın tadını çıkartma peşinde.
Almanya'dan aldığmız Noel temalı hediyelerimiz ve ağız tadlandırıclar ile herşeye rağmen çok güzel bir akşam geçirdik :)


Yılbaşı günü de hazırlıklar sabahtan başladı, kasaba gidildi, mezeler hazırlandı ortalık toplandı derken hızla akşam oldu. İşyerimizin yılbaşı günü bize tatil ilan etmesi en büyük kurtarıcımız, ben hariç eve gelen herkes çalışıyordu, kendimi cidden şanslı hisettim. Bukadar işin arasında yılbaşı hediyelerimi çıkıp almak yerine sipariş vermeyi tercih ettim. Toyzzshop bu konuda imdadıma yetişti, ve siparişlerim tam yılbaşı günü bana ulaştı. Oyuncak Batu için olmazsa olmaz tabii ki, ama Mickey Mouse gerçekten olmazsa olmazı. Mickey'in resmiyle bile çok mutlu olan oğluma bu yeni yılda bol Mickey'li hediyelerim oldu, o da gerçekten çok mutlu oldu :) 

Mickey Mouse Peluş'a bayıldı ve bütün akşama ona alkış yaptırdı :)

 Mickey Mouse Hamur seti Batu'nun kurabiye yapımında da yardımcısı :)
 Ve bu güzel Mickey Magnet içlerinde en şirinleri, ben bile kendisiyle haşır neşirim :)


Ve bu vesileyle; herkese mutlu Noeller, mutlu yıllar, sağlık, mutluluk, şans ve huzur diliyorum.
Sevin, sevilin, ve yaptığınız hiç bir iyiliğin peşine düşmeyin.
Sevgiler,
Delimania







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder