28 Haziran 2013 Cuma

Bir aşk, bir nikah,bir düğün, bir bebek...

Tanrım ne telaşlar, ne heyacanlar. Seviyorum aşığım, hadi evlenelim ozaman ama düğünümüzde olsun. Nerede, e tabii Ankara'da. Ama ben izmirliyim. Hadi orada da nişan olsun, nikah olsun, kına olsun.
Olsun mu? Olsun. 
Yaşadığımız bu tatlı telaşları bir biz biliriz bir de etrafımızda bize destek olmak için canları çıkan yakınlarımız, dostlarımız.
Herşeyin en güzelini yaşamak isteyen bizler aynı telaşları doğum da, doğumgünlerinde de yaşamıyor muyuz.Batu doğdu, mevlüt, dişi çıktı buğday günü, ilk yaşı derken yine bir hengame yine bir koşuşturma :) Ama hepsi de çok güzel oldu ve iyi ki oldu.
Bugün evliliğimizin 5. yılı. 20 aylık oğlumuzla birlikte hayattan tek beklentimiz huzurlu ve sağlıklı olabilmek. Çalışma telaşından kafamızı kaşıyamadığımız doğru, ancak dönüp baktığımıza kendimize ailemize çocuğumuza ödüllerimiz olduysa, evet birbirimize vakit de ayırmışız diyebiliyorsak, ozaman çalıştığımız için de mutlu olmalıyız belki de.
Bu 5 yıl nasıl geçti ben anlayamadım doğrusu, dileğim bundan sonraki yıllarımızın da su gibi sakin ve dingin akıp geçmesi, yüzümüzden tebessümü eksik bırakmayacak zamanlar yaşamamız.
Gerisi hikaye :)





1 yorum:

  1. Merhaba,

    Ankaralı anner arayışım içerisinde buldum blogunuzu. Gebeliğim ve dört aylık acemi anne olarak bloglardan çok yararlandım. Ne nerede, doktor önerileri, kimler neler yaşamış.
    Aslında bir çok annenin arayışı aynı; paylaşmak.
    Blogunuzu okumak ve deneyimlerinizi paylaşmak keyifli olacak.

    Batu'ya ve size kucak dolusu sevgiler.


    http://acemiannebaba.blogspot.com/
    ve
    http://fasulyedesign.blogspot.com/

    YanıtlaSil